قوانین و مقررات

راهنمای ثبت سفارش، بازگشت، لغو و تعویض کالا در فروشگاه اینترنتی هیس کالا

ورود کاربران به وب سایت و خرید محصولات به معنای آگاهی کامل و پذیرفتن قوانین و شرایط استفاده از وب سایت، کالاها و خدمات فروشگاه اینترنتی هیس کالا خواهد بود. کاربر با ثبت سفارش، قبول کلیه شرایط و قوانین وب سایت را اعلام نموده است. قوانین و شرایط به روز مندرج در سایت، همواره جایگزین کلیه توافق های قبلی و شفاهی خواهد بود.

روند ثبت و ارسال سفارش در هیس کالا

از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست، حداقل یک روز کاری زمان خواهد برد. این زمان نسبت به کالای مورد سفارش و شهر گیرنده کالا تغییر نموده و مطابق با شرایط ارسال کالا از طریق پست جمهوری اسلامی ایران (پست پیشتاز یا سفارشی) خواهد بود.

روزهای کاری دفتر فروشگاه اینترنتی هیس کالا به جهت پاسخ‌گویی، پیگیری و پشتیبانی سفارشات از شنبه تا پنج شنبه هر هفته (به استثنای تعطیلات عمومی در ایران) از ساعت ۹ تا ۱۸ است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات رسمی پردازش می‌‏شوند.

سفارشاتی که در ایام فروش فوق العاده (حراج) ثبت می شوند به دلیل حجم بالای سفارشات در این ایام با تاخیر ۱ تا ۲ روز کاری تحویل شرکت پست داده خواهند شد.

کلیه سفارشات از طریق مراحل عضویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش و ارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (از جمله اتمام موجودی کالا و…) برای هیس کالا محفوظ می باشد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، پارک، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست.

بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده هیس کالا نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت پست امکان پذیر خواهد بود. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۱ روز کاری پس از تحویل سفارش به واحد امور مشتریان هیس کالا با شماره 09179817702 اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت پست و فاکتور به فروشگاه اینترنتی هیس کالا ارسال شود.

لازم است مشتری در حضور مامور تحویل سفارش یا مامور پست، سلامت فیزیکی کالا یا هرگونه مغایرت را بررسی و در صورت وجود مشکل، از تحویل گرفتن آن خودداری کند. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود.

هیس کالا هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحویل دادن بسته از سمت پست به شخص دیگری جز سفارش دهنده ندارد.

 

شرایط و ضمانت بازگشت کالا

در راستای ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مشتریان هیس کالا، ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا در نظر گرفته شده است.

لطفاً قبل از هرگونه اقدامی با واحد پشتیبانی فروشگاه اینترنتی هیس کالا به شماره 09179817702 تماس حاصل نمایید.

جهت عودت کالا، ابتدا مشکلات مطرح شده از جانب مشتری توسط کارشناسان فروشگاه اینترنتی هیس کالا مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید، کالای فروخته شده مشمول استفاده از این ضمانت خواهد شد.

مشتریان می بایست حداکثر ۱ روز کاری پس از دریافت کالا مراتب مرجوعی و برگشت کالا را از طریق راه های تماس با فروشگاه اینترنتی هس کالا(درج شده در قسمت تماس با ما) به اطلاع کارشناسان هیس کالا برسانند تا هماهنگی های لازم جهت عودت کالا در مهلت ضمانت (۷ روز کاری) انجام شود.

وجود بسته بندی، فاکتور فروش، جدا نشدن تگ و برچسب از کالا، خارج نشدن محصول از حالت اولیه و پلمپ (کاملا مـطابق بـسته ارسالی) شرایط لازم برای بازگشت و تعویض کالاست.

تنها شرط مرجوعی کالا عدم اصالت و سلامت فیزیکی کالا می باشد. لازم به ذکر است در صورت موجود نبودن مدل، سایز و رنگ کالای مرجوع شده به جهت تعویض کالا، و در صورت انتخاب ننمودن کالایی دیگر، وجه پرداختی ظرف حداکثر ۴۸ ساعت پس از دریافت کالا به مشتری عودت داده خواهد شد.

امکان تعویض و بازگشت کالا برای سفارش های ثبت شده در ایام فروش فوق العاده (حراج) مقدور نمی باشد.

هزینه رفت و برگشت کالا جهت تعویض، و هزینه بازگشت کالا جهت ارجاع آن با حفظ شرایط بسته‌بندی اولیه، به عهده مشتری می باشد. در صورتی که شرایط بسته‌بندی پس از ارجاع تغییر کرده باشد، هزینه‌های آن از مشتری دریافت خواهد شد.

 

حریم خصوصی کاربران هیس کالا

وبسایت اینترنتی هیس کالا به اطلاعات خصوصی کاربران احترام گذاشته و متعهد است که در حد توان از حریم شخصی کاربران حفاظت کامل را داشته باشد. لذا همواره سعی می کند تا شرایط و ابزارهای لازم برای امنیت هرچه بیشتر استفاده از وب سایت را فراهم آورد. اما بروز مشکلات مربوط به زیرساخت های اینترنتی کشور و برطرف کردن آنان در حوزه مسئولیت های این وبسایت قرار نمی گیرد. همچنین تمامی مشتریان مسئول حفاظت از اطلاعات حساب کاربری و رمز عبور خود هستند و مسئولیت تمام فعالیت هایی که تحت حساب کاربری ایشان انجام شود بر عهده شخص کاربر خواهد بود.

تمامی مطالب موجود در سایت اینترنتی هیس کالا از جمله تصاویر، متون، طرح، آرم، آیکون، ویدئوهای تصویری و کلیه داده ها و اطلاعات قابل کپی و دانلود به عنوان اموال وبسایت اینترنتی هیس کالا محسوب شده و حق نشر و استفاده از تمامی مطالب در انحصار وبسایت هیس کالا است. هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای این وبسایت محفوظ می‏‌دارد.

فروشگاه اینترنتی هیس کالا هیچ سایت و آدرس اینترنتی غیر از  https://hiskala.ir ندارد و تنها آدرس، تلفن و پست الکترونیکی اعلام شده در بخش تماس با ما اطلاعات معتبر برای ارتباط با فروشگاه اینترنتی آرتی خواهد بود.

توجه داشته باشید که30005367 شماره‌ ای است که هیس کالا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس‌ام‌اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ها، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه هیس کالا را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

هیس کالا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، دیجی‌کالا می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب‌سایت هیس کالا، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به هیس کالا اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند.

باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند.

مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده وکاربر حق هر گونه ادعا علیه دیجی‌کالا را از خود سلب می‌کند. هیس کالا هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای هیس کالا وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که هیس کالا همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع‌آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی هیس کالا و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها حداکثر تلاش را به عمل می‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتا مسئولیت هرگونه سواستفاده به شخص یا اشخاص متخلف مربوط بوده و دیجی‌کالا حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد.

در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه‌های هیس کالا ندارید، می‌توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.

هیس کالا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
پشتیبان آنلاین
سلام! برای چت در WhatsApp پشتیبان را انتخاب کنید